Libor J se dlouhodobě podílel na marketingu TIF a pomohl jí z červených čísel.

Toto tvrzení je holý nesmysl. Libor J uvádí, že se podílel na marketingu, kontroloval naše nákupní a prodejní ceny, sháněl nám zákazníky a dostal nás z červených čísel.

Je to nepravdivé tvrzení, které neopřel o žádný důkaz nebo svědectví. Neexistuje žádný zápis z údajných marketingových porad, email, který by se o nich zmiňoval, naši zaměstnanci jej nikdy ve firmě neviděli, neexistuje žádný email či fax, ve kterém bychom si vyměňovali data o prodejích, cenách či předaných zákaznících. Libor J se usvědčil sám, že nevypovídá pravdu, když uvedl nepravdivá čísla o struktuře našich obratů a marží. To vše jsme soudu doložili.

Jeden příklad. Libor J uvedl:

"Zhruba 70% tržeb žalobce bylo uskutečněno ve free shopu NTT v Hřensku, dalších 20% ve free shopu na Hatích a Hevlínu."

Počítám-li dobře, pak zbytek z 300 zákazníků velkoobchodu produkoval jen 10% obratu. Znělo to senzačně. Pravda je ale úplně jinde. Viz data z účta:

 

Žalovaný má dle zákona právo vypovídat nepravdu a Libor J toho využil. Přednes byl přesvědčivý.


 

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.